Saturday, March 24, 2007

Husmenighet

Kirkelig sett er vi nærmest en slags ny-haugianere, eller en "urkirke". Vi forsamles hjemme hos oss selv etter mønster av de nytestamentlige menighetene. (Les NT for nærmere detaljer.) Vi har kontakt med en annen tilsvarende forsamling, og vi vil gjerne bli kjent med enda fler som praktiserer eller er interessert i denne formen for menighetsliv. Alle som har lyst, kan komme på besøk til oss fredag 20. april kl. 18.00. (Ring gjerne, tlf. 48 11 49 50, og si fra hvor mange som kommer.) Det blir mat og prat samt musikk og oppbyggelige og tanke-utfordrende innslag.

3 comments:

Anonymous said...

Dette gleder meg. Jeg er overfyllt av ord og tanker - og takk! Fortsett. Jeg bor i Sandnes - så det er litt langt. Men kanskje vi snakkes en dag!

Med hjertelig hilsen
Tore Lende
lende@lende.no

Are Karlsen said...

Marianne,

Jeg har tillatt meg å nevne bloggen din og invitasjonen du gir på min egen blogg.

Håper det er greit!

MaMarianne said...

Det er helt greit. Håper vi kan treffes en eller annen gang.