Friday, March 23, 2007

INTRO

Jeg har ofte følelsen av å leve i en egen verden, eller i et parallellt univers, i forhold til mange andre. Riktignok er jeg ikke alene her; jeg har familien min med meg, og noen ganger stikker slekt og venner og kolleger og elever innom. Men så langt jeg kan se er det bare jeg og familien min som bor her permanent. Bortsett fra meg er innbyggerne på denne planeten følgende:

Gubben
Storesøster
Storelillebror
Lillestoresøster
Lillebror

(De fire øverste på lista har sine egne nettsteder. Sjekk ut www.show1.no.)

Akkurat nå er det ganske tidlig på lørdagsmorgenen, og ingen av de andre har stått opp. Når jeg er ferdig med å skrive og poste dette, skal jeg lage sjørøverkostymer og -skip til danselek-forestillingen vi skal ha i neste måned.

3 comments:

Anonymous said...

Hva mener du med "egen verden" og "parallelt univers"? Gjelder det andre naturlover for deg enn for oss andre?

MaMarianne said...

Naturlovene er nok de samme for meg som for andre. Forskjellen ligger mer i det super-naturlige. (Vil ikke bruke uttrykket "overnaturlig", det stinker for mye av svartekunst...)

Anonymous said...

Super-naturlig? Har du superkrefter, eller?!